Selasa, 17 Ogos 2010

IKUTI JADUAL PERJALANAN SYEIKH ASHRAF DI MALAYSIA

Ramai sahabat-sahabat yang bertanya saya akan jadual perjalanan Syeikh Ashraf Hamid,imam Masjid Al-Azhar yang akan bertandang ke Malaysia selama 10 hari bermula 21 Ogos ini. Yang penting, setakat ini jadual beliau akan ke Selangor, Negeri Sembilan, Kelantan, Terengganu, Kedah dan Perlis. Saya mohon maaf kerana tidak dapat memenuhi permintaan sahabat-sahabat dari negeri selain tersebut. Sebelum ini, terdapat jemputan supaya membawa Syeikh Ashraf ke Pahang, Johor,Pulau Pinang bahkan ada yang telah mencadangkan ke Singapura.

Kami sedaya upaya mencadangkan kepada beliau supaya melanjutkan jadual ziarah beliau hingga 15 hari, namun faktor tugasan beliau di Masjid Al-Azhar dan tanggungjawab lain di Kementerian Wakaf Mesir menyebabkan masa beliau terbatas. Hasrat Syeikh, ini bukan ziarah terakhir beliau ke Malaysia bahkan selepas ini beliau bercadang untuk turun lagi ke Malaysia mungkin bersama syeikh beliau, Sayyidi Muhammad Soleh dan lain-lain.

Hanya ini yang termampu saya dan kawan-kawan lain uruskan untuk syeikh.Mulai hari ini saya akan paparkan satu persatu jadual di negeri-negeri tersbeut yang telah dimuktamadkan bersama-sama teman lain. Setakat ini,hanya Negeri Sembilan, Selangor dan Terengganu telah muktamad.

Teman-teman yang ingin mengetahui lebih lanjut perjalanan syeikh, boleh hubungi saya di talian: 017-9184713

Tiada ulasan:

Catat Ulasan