Selasa, 9 Mac 2010

Jaulah BP di Tanta dan Shibin 9 Mac



Pengerusi Shibin, saudara Faizal sedang menyampaikan ucapan aluan



Badan pengurus PMRAM semasa jaulah di Tanta


Jaulah Badan Pengurus semalam ke DPM Tanta dan Shibin El-Kom. Saya bertolak dari Mansurah bersama tiga Badan Pengurus lain setelah meninggalkan majlis maulid bersama Syeikh Ashraf di DPm yang sedang berlangsung.

Kesemua Badan Pengurus PMRAM hadir dalam majlis di Tanta termasuk Ustaz Khairul Anuar penasihat PMRAM yang juga mantan Presiden tahun lepas.Ini jaulah pertama Badan Pengurus PMRAM ke Tanta setelah hampir satu sesi.Presiden saudara Abdul Mu'izz Muhammad turut melahirkan kemaafan kepada warga Tanta atas kelewatan Badan Pengurus PMRAM turun jaulah kali ini. Namun, Badan Pengurus angkat Tanta, suadara Yazid dan Adlan dilihat juga kerap kali turun sebelum ini. Program jaulah kami kali ini diadakan sempena program mega Tanta iaitu EMINENT. Bazar dan malam kesenian Islam pada malam penutup memeriahkan lagi EMINENT kali ini.

Berakhir program sekitar jam 5 petang, kami beberapa orang Badan pengurus terus bergerak ke Shibin El-Kom. Dari Tanta hanya memakan masa 30 minit. Di sana, saya sebagai BP angkat Shibin mengendalikan dialog. Pelbagai isu dan cadangan diutarakan oleh ahli Shibin. Kalam penutup disampaikan oleh Timbalan presiden, saudara Shahrizan Mohd Hazime.

Hari ini, Badan Pengurus meneruskan jaulah ke DPM Dumyat. Namun ada yang akan ke Tanta dan Zaqaziq bagi mengikuti program dan slot pengisian di sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan